Tomasz Łucek

Menedżer działów marketingu, specjalista od działań trade marketingowych i wsparcia sprzedaży, new product development.

Karierę zawodową rozpoczynał w działach sprzedaży firm z branży high-tech - Pro Futuro SA i eCenter SA. Od 2001 roku związany z Agencją Reklamową S4 gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery począwszy od Kierownika działu Internet i Multimedia a skończywszy na stanowisku Business Development Director.
Był odpowiedzialny m.in.: za przygotowanie i realizację działań strategicznych dla BP Partnerclub, programy lojalnościowe dla Prymat S.A. i Chipita Poland. Koordynował projekt "Standard Merchandisingowy" dla Calsberg Polska. Opracował i przeprowadził kilkadziesiąt projektów promocji konsumenckich, promocji sprzedaży, programów lojalnościowych, konkursów i loterii zarówno sektorze BtC jak i BtB.

W latach 2006 - 2007 Dyrektor ds. Marketingu w Krośnieńskich Hutach Szkła Krosno S.A. w Grupie Kapitałowej Krosno. Zarządzał kompleksowo całym pionem marketingu, liczącym razem 35 osób.
Opracował i z powodzeniem wdrożył nową strategię marketingową spółki obejmującą działania na rynku polskim i światowym. Z sukcesem zaprezentował na rynku międzynarodowym trzy nowe kolekcje obejmujące ponad 287 produktów. Przygotował i przeprowadził projekt wdrożenia nowej koncepcji handlowo - marketingowej dla sieci salonów "Galeria Krosno" w oparciu o wieloaspektowy "Concept Store".

Obecnie doradza firmom w zakresie strategii marketingowych, programów konsumenckich. Trener współpracujący B&O Navigator. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego i Polish Open Uniwersity.

Szkolenia
trenera
WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)
Wprowadzenie nowego produktu na rynek nie jest rzeczą łatwą. I choć daleko nam jeszcze do rynku amerykańskiego czy zachodnioeuropejskie...

Czytaj więcej

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
Programy lojalnościowe to działania, których perspektywa czasowa może sięgać nawet kilku lat. To również przedsięwzięcie wymag...

Czytaj więcej

Referencje
trenera
Artykuły
trenera